10 Kasım 2012 Cumartesi

Aile Hekimliği Eğitim Görevlileri ve Aile Hekimliği Asistanları Bilgi Talebi

Aile Hekimligi Egitim Görevlileri ve Aile Hekimligi Asistanlari Bilgi Talebi 29 Agustos 2012 Çarsamba - 12:15

Saglik Bakanligi Türkiye Halk Sagligi Kurumu Baskanligi tarafindan "Aile Hekimligi Egitim Görevlileri ve Aile Hekimligi Asistanlari Bilgi Talebi" konulu yazi yayimlanmistir.


T.C.
SAGLIK BAKANLIGI
Türkiye Halk Sagligi Kurumu Baskanligi

22.08.2012

Sayi: B.10.1.HSK.0.08.00.00
Konu: Bilgi Talebi

Kurumumuz Birinci Basamak Saglik Hizmetleri Baskan Yardimciligi bünyesinde bulunan Aile Hekimligi Egitim Ve Gelistirme Daire Baskanligi tarafindan egitim tipi aile sagligi merkezlerinin olusturulmasina yönelik çalismalar yapilmakta olup, bu çalismalarda kullanilmak üzere kurumunuzda görev yapan aile hekimligi egitim görevlileri ile aile hekimligi asistanlarina iliskin bilgilerin ekte bulunan ve aile http://www.ailehekimligi.gov.tr/ adresinden ulasilabilecek olan formlar kullanilmak suretiyle yazili olarak Kurumumuza ve elektronik ortamda ailehekegitimdb@thsk.gov.tr adresine 31.08.2012 tarihine kadar bildirilmesi hususunda,

Bilgilerinizi ve geregini arz ederim.

Dr. Halil EKINCI
Kurum Baskani a.
Kurum Baskan Yardimcisi

Ekler:
Ek 1: Aile Hekimligi Egitim Görevlisi Bilgi Formu (1 Sayfa)
Ek 2: Aile Hekimligi Asistani Bilgi Formu (1 sayfa)

Dagitim:
Tip fakültesi (76 adet)
Egitim ve Arastirma Hastanesi (30 adet)

Etiketler : Aile Hekimligi Egitim Görevlileri, Aile Hekimligi Asistanlari, Bilgi Talebi,logo

Aile Sagligi Merkezi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder